23 Ağustos 2015 Pazar

aklıma başlık gelmedi

Nasıl başlayacağımı bilemedim. Düşündüm ama bi sonuç çıkmadı ben de direk böyle başlayayım dedim sonuçta siz anlayışlı kişilersiniz, değil mi? Öyledir ya. bu arada ilham yine gelmedi ama selamı var, ellerinizden öpüyormuş. Nerde diye sorarsanız bi arkadaşa gitmiş hasta mıymış neymiş. Hastalık çok zor şey.  Hiç bir şey yapamıyosun, bütün gün yatıyosun (acaba ben hastamıyım). Aslında ben de şu an pek iyi değilim üstümde öküz var. Öküz derken canlısından bahsetmiyorum canım. Öküz varmış gibi haraket edemiyorum , yorgunluktandır. Geçen gün bisiklet sürmeye gittim, az gittim uz gittim, dere tepe düz gittim, sağda solda ne varsa hepsinin fotoğrafını çektim (instaboy olmak için ama yine olamıcam galiba, bu arada instagramda da cahilheriftalha olarak geçiyorum takip pls). Aslında biraz dikkat edince çokzel kareler ortaya çıkıyo. Sandallar gemiler felam var. Bi ara gökyüzüne baktım, bulutlar muhteşem. Gökyüzüne bakıp imana gelmeyen yoktur herhal. Bakınca tekbir getiriyosun. İnsanlar bir şey derler (aslında çokşey derler ama onların konumuzla alaksı yok) gökyüzünün rengi denize yansıdığı için deniz maviymiş. Peki size bi soru (korkmayın zor değil sadece biraz düşünmeniz gerek) gökyüzünün rengi niye mavi? Çümkü denizin rengide gökyüzüne yansıyıp gökyüzünü mavi yapıyor. çok mantıklı değil mi? Değil. Aslında bütün olay bakış açısı. Bazılarına gökyüzü kasvetli bile gelebilir, hüzünlü gelebilir, bazı şeyler hatırlatır felam. (çokzel gökyüzü resmi çektim). Neyse fotoğraf çeke çeke sürdüm. Sonra geri döndüm tabi. ”Denize girmek tehlikelidir” yazan bi tabela asmışlar, ama insanlar yine giriyo. Aslında “yaşamak tehlikelidir” yazan bi tabela da lazım. Ölüyosun sonra. Bi bakmışsın seni mezara koyuyolar, sağda solda ağlayan akrabaların. Korkunç bir manzara. Allah hayırlı bi ömür nasip etsin. Amin. Bu arada bisiklet gıcırdamaya başladı sürerken. Gıcık oldum. Gırç gırç ediyo. Gırç gırç ede ede çimenliklere geldim. Pamukşeker aldım yedim. Az kalsın ölüyodum.  Talha. Pamuk şeker yerken öldü. Millet güler be. Kedi felam vardı çok tatliştiler fotoğraflarını çektim (instaboy Talha). Başka da bişey yapmadım eve geri geldim. Yorulmamıştım. Sabah kalkınca yoruldum. O ağrı sonradan vurdu bana sanki birisi bana çaktırmadan laf atmışta bi kaç gün farkedip sinilirlenmişim gibi. Bu arada marsta yengece benzeyen fosilleşmiş bi kalıntı bulmuşlar. Zaten daha önce kadına benzeyen bişey de bulmuşlar. Adamların teorisi de şu: daha önceden orda uygarlık vardı ama işgal edildi. Bunu da etrafa saçılmış bazı maddelerden tahmin etmişler. Çok bilim kurgu izliyolar. İşleri güçleri yok neler araştırıyolar. Hayır diyelim orda uygarlık vardı yok oldu. ne işimize yarayacak? Benim hala sarjım bitiyo bence bu konu üstünde çalışmalılar. Allah izin verirse yarın gidip makine yağı alıcam bisikletin amortisörüne felam sıkıcam bakalım gıcırdaması kesilecekmi. İnşallah kesilir. ATı alan üsküdarı geçti ben yayan gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder