20 Ağustos 2015 Perşembe

Allah akıl fikir versin. amin.

İsmail abi! Hooop! Naptın? Tabi konumuzun bununla bir alakası yok bu aralar çok leyla ile mecnun seyrettim ondandır. Geçen yazdığım yazı galiba beğenildi bu yüzden devamını getireyim dedim ve bunu günlük gibi hatta günlükten daha çok birkaçgünlük yapmayı düşünüyorum (evet cahillerde düşününür) ve istiyorum ayrıca diğer bazı şeylerde istiyorum ama olmuyor orasını başka bi zaman anlatırım. Bu arada söyliyim o geçen gün gelmiş gibi olan ilham şimdi gelmedi, sabahtan beri aklıma bir sürü (koyun olmayanından) fikir geldi amma ve lakin evde olmadığımdan yazıya dökemedim. İşe bakar mısın şimdide aklıma gelmiyor. Neyse isteklerimi sıralıyım belki aranızdan biri bunu gerçekleştirir ^^ (listeyi kısalttım isteyen uzun versiyonunu alabilir). İlk önce güzellik ödülü almasamda ben de dünya barışı istiyorum sonra çocuklar ağlamasın sonra şu çözü(l)me süreci falan bitsin istiyorum ülke adam akıllı olsun istiyorum evlere şehit haberi gelmesin istiyorum şu zor zamanlarda birlik beraberlik istiyorum sonra hayat bayram olsun (tabi bize her gün bayram neden çünkü biz deliyiz) sonra akıllı saat istiyorum vb istekler. Şimdi yeni bi akım başladı her şeyin başına smart/akıllı getiriyorlar ve o şeyin fiyatı aniden 1000 tl artıyor. Geçen media marka gittim telefonlara felam baktım her telefonun başına 2 kişi olduğunu görünce daha pahalı olduğu için müşterilerin sadece dokunduğu apple bilgisayarların başına gittim. Aman Allah’ım o bilgisayarların fanından çıkan hava bile ayrı bir para kokuyor tabi ben biraz baktıktan sonra wifi şifresini çalmaya uğraştım (etrafı gözetleyerek) uğraşırken oranın sorumlusunun bana baktığını fark ettim (tabi ayrı reyondan 40 defa geçersem olacağı bu) ve oradan uzaklaştım. Adamların 6000 tl ye laptopu var. Hayır bi insan niye o kadar para verip onu alır şahsen ben onu alsam kullanmaya kıyamam evimin baş köşesine koyar etrafına cam fanus yaptırırım. Çok pahalı abi çok. O kadar pahalı olmasına bi gerek var mı? Yok. İşte hep bunlar kapitalizm tüketim çılgınlığı falan. Para harcarken bi insan niye coşar anlamış değilim. Ben 5 kuruş para üstünü bekliyorum adam 6000 tl lik laptop alıyo. Allah akıl fikir versin. Amin.  Neyse ben akıllı saat istiyodum. İsteyen alsın yollasın. İnsandaki aklı küçük makinalara aktardılar ve akılsız insan akıllı makinalara yaptılar. Ama ben yine de istiyorum sınavda kopya falan çekeriz (yine zehir gibi zekam var). şaka yav ne kopyası şimdiye kadar bi İngilizcede kopya çektim o kadar onda da arkadaş cevabını benden aldı ben onun cevabını aldım meğersem onunki doğruymuş yani o yanlış cevabı aldı ben doğru cevabı. Benden kopya çekmicen arkadaş. Net. bu arada ben yukarda birkaçgünlük diye bi kavram kullandım. Bu sözcüğü size açıklayayım. Her zaman yanı başımda bulundurduğum Türkçe lügatımı dolaptan alıp size günlüğün anlamını açıklayayım. Sözlük tuğla gibi maşalllah kafaya atsan yarar. Günlük:  günü gününe tutulan anı yazısı veya bu yazıları içine alan eser, günce.  Ben bunu birkaçgünlük yaptım. Bunu da size açıklayayım çünkü başka yerde bulamazsınız. Birkaçgünlük: günü gününe tutulmayan arası birkaç gün olan anı yazısı veya bu yazıları alan eser, günce. Yani ben bunu her gün yazmam arkadaş. Küçükken merak edip günlük tutmuştum akşam ben yazıyorum sabah annem okuyodu. Delikanlının gizlisi saklısı olmaz da ben daha küçüğüm neyi saklayabilirim niye okuyodunuz? Neyse ben bu yazıyı da burda bitiriyim biraz sıkıcı oldu galiba. Dedim ya ilham gelmedi işi varmış mesaj attı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder