28 Ağustos 2015 Cuma

tövbesi geçmez

Saat 15:15. Biri beni düşünüyo. Kim düşünüyo acaba. İnşallah kötü bişey düşünmüyodur. Evde kimse yok. Biraz kitap okudum. Az önce mutlu öl yeter’in müziğini açtım. Pambık gibi bulutlar. Ne güzel diziydi onu da bitirdiler. Şrfszlr. Güzel olan ne varsa ya ata binip gidiyo ya da final yapıyor. bugün Cuma. Enseni kapa. En sevmediğim şaka. Bugün yaptılar. Aha şimdide leyla the band çalıyor. Durup durup hüzünleniyor insan. Aslına bakarsan ne yazacağımı bilmiyorum. Bunları yazarken bi yandan da taymlayna bakıyorum. Hunharca rt atıyolar. Eskisi gibi değil yav (siteye bi buçuk yıl önce geldiğimizi hesaba katarsak). Eskiden daha heycanlıydı felam. Şimdi herkes birbirine yürüyo. Çoğu kişi hesabı kapattı ya da başka hesaptan gizli gizli izliyor. Ne demiştim rt demiştim ff demedim. Onu da diyim. FF de veriyolar. Bana vermediler 3-4 kişi verdi o da toplu ff. En bi sevmediğim. Giden döner mi? Bu acı geçer mi? Ardından mario şarkısı başladı azk. Adam akıllı dertlenemiyoruz. Bu ara yapacak bişey bulamıyorum. Bisiklet hala gıcırdıyor. Bisikletçiye gittim sıcaktandır dedi. Sol pedal hunharca gıcırdıyor. En iyisi bi bilene göstermek. Bilirkişi. Her bişeyi bilen kişi. En iyi o bilir. Adamın dibi. Bizim gibi cahil değil tabi. Cahil herif. Bu nick/takma ad’ı öylesine seçmiştim. Sonra herkes cahil dedi. Cahil dedince ilk akla ben gelince kalsın bunu kullanıyım dedim. Harbi harbi ne konuşacağımı bilemiyorum. Asistan lazım bana. Gazetelere ilan mı versem napsam. “Konuşturulmak Üzere Asistan Aranıyor.” Dur erkek de yazayım. İletişim bilgilerimi de yazayım. Heh tam oldu. bakalım cevap gelecek mi? bana kahve de yapar. Kahve demişken gideyim yapayım. Biraz kaçamak yapıp içine bi tane küp şeker de atayım.

Bir kahve yapım süresi ara

Geldim. Dolapta negro da varmış onu da aldım. Güzel oldu ikisi birden. Bu arada zayıfladım ben. 3 kilo vermişim. 3 KİLO. Biliyorum siz kilo vermeye çalışıyosunuz ama ben almaya çalışıyorum. Zayıf zayıf olmuyo be. Kıyafetler üstüne oturmuyor. Karar verdim hergün 2 tane somun (somun ne ya? tam ekmek işte) ekmek yanında da meyve suyu tüketicem. Kilo alıcam mı onu zaman göstericek. Birlikteyiz birlikteyiz! Arka fonda bu var. Seçim çalışmaları çokzeldi. 1 kasımda yine seçim olacakmış. Olsun. Ülkenin başında birisi dursun. Dursalarda pek bi işe yaramıyolar ama en azından göstermelik de olsa birisi dursun. Ben gidiyim. Gidiyim ya zaten yazcak bişey yok. Büyük ihtimal bunu paylaşırım ben. Napcaz artık. Yazıyoruz o kadar. İlerde daha güzel yazarız belki. Sayısalız diye yazmıcaz mı yani? Bi arkadaş var sayısallar kitap mı okur? Diyo. Ben varım dedim. Sen istisnasın dedi. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Küfür de etmiş olabilir bilemiyorum. Anlamadım. Kitap okuyun. Okumayının kulağına örümcek girsin. Tövbesi geçmez.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder