14 Eylül 2015 Pazartesi

süper kahraman

Bu sabah kalktığımda süper güçlerim yoktu. Daha önceden de yoktu. Keşke olsaydı. Her zamanki gibi sıradan düz Talha’ydım. Moralim bozuldu. Bu sefer ümitliydim süper kahraman olacağımdan. Bütün filmlerde kahramanlar ya sabah kalktığında süper gücü oluyodu ya da kaza geçiriyodu (acaba denesem mi?). Benim olmadı. Nerde yanlış yaptığımı bi türlü bulamadım. Hayal kırıklığına uğramıştım. Boşuna mı uyuyodum ben? Hı? Süper gücüm olaydı nolurdu? Uçsaydım felam. Düşünce gücümle birşeyleri kontrol edebilsem mesela çok güzel olurdu, baya güzel olurdu. Yerimden kalkmadan mutfaktan su getirebilirdim. Şimdi getiremiyorum susuzluktan kum olucam. Allah’ını seven üstüme su atsın. Süperimsi güçlerim olmayışı süper bi insan olmadığım anlamına gelmez değil mi? neden soruyosam  artık. Benim süper olduğumu bilmeyen yok. Bensiz bu dünya çekilmez (kendini beğenmiş emoji). Düşünsenize ben yokum (korkan emoji). Resmen katliam.

Şimdi size filmlerden gördüğüm kadarıyla bir kahraman tarif edicem. Şampuan reklamında oynayan adamların saçı + biscolata reklamlarındaki adamın vücudu + yeşil ya da mavi göz + Amerikan olacak ya da uzaydan gelecek + tayt = kahraman. Bence kahraman bu değil ya. Baksana (bakma) tayt giyiyor. Şahsen ben tayt giyen birinin beni kurtarmasını istemem, kurtarmasın beni. Vurun beni kötü adamlar taytlı kahraman geliyor beni kurtarmasına izin vermeyin. Kahraman nasıl olur? Öncelikle tayt giymeyecek. Kumaş pantolon giyecek (kışın içlik giyebilir), şalvar da olur. Üstüne de keten gömlek. Sonra kahramanımız lolipop alacak ve bi çocuğa verecek. Al sana kahraman bozdur bozdur harca. Daha ne istiyosun?

Saçmaladığımın farkındayım. Tam ciddi olucam bi gülme geliyor. Beni de böyle kabul ediceniz başka çareniz yok. Hade ben kaçar. (bütün bunları düşünce gücümle yazdım süper güç sayılır mı?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder