11 Ekim 2015 Pazar

berke mi can?

Günlerden Çarşamba, çıkmaz ayın son çarşambası. Ay niye çıkmaz ya da çıkar da bize mi görünmez bu konu hakkında bir bilgim yok. Tek bildiğim hiçbir şey bilmediğimdir. Cahilim demenin başka bir yolu. Cümleye felsefik açıdan bakınca şaşı oluyosun. Evet bugün Çarşamba. Diğer günlerinden arasında kalmış bir gün. Diğerlerinden daha sıkıcı bir gün. Gerçi sıkı can iyidir derler. Kim der? Elalem der. Çok konuşuyo bu elalem. Vir vir vir vir. Aslında sıkı canın iyi olduğu falan yok. Belki ben canımın çıkmasını istiyorum? Bütün gün benimle duruyor. Bana katlanmak zorunda. Allah sabır versin. Düşünsenize bütün gün ensenize üfleyen akciğerle yanyanasınız. ÇILDIRIRSINIZ! Alt tarafta bir yerlerde (biyolojim iyi değildir oldum olası sevsem bu dersi) sürekli kavga etmek isteyen dalak falan var. İnsanın psikolojisi bozulur. Can olsan çıkmak istersin. Burda empati yapın. Yani elalem her zaman doğru söylemez. Çoğu zaman doğru söylemez. Sıkı can iyi falan değilmiş. Relax can iyi mi onu bilmiyorum. Bir de Berkecan var onu hiç sormayın.
Eee dersler nasıl kaça gidiyosun sen? İyi dedecim ellerinizden öperler. Yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. İnsanların kusurlarını araştırmamak lazım. Bayadır yazmıyorum bloğa. Nedendir bilinmez değil. Bilinir. Okul falan var. Bunun yanında başka şeylerde var tabi. Amaan yazıyorumda ne oluyo? Okumuyosunuzdur siz. Şizofren ettiniz beni. Kendi kendime konuşuyorum. Pislikler be. Üstünüze alınmayın, çantanıza koyun lazım olur. Selametle ben kaçar.
Söylemeyi unuttum bu yazıda da bişey anlatmadım boş boş yazdım. Hakkınızı helal edin? Tamam mı? imam nasıl bilirdiniz diyince iyi biliyoruz diyin.


1 yorum: